برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
· • • • • • • • °° • حل مسئلهی وزیر حل مسئلهی وزیر مسئله چند وزیر ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد › › مسئلهچندوزیرمسئله چند وزیر ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد › › مسئلهچندوزیر مسئله وزیر در صورتی جواب دارد که مساوی ۱ یا بیشتر از ۳ باشد یعنی مسئله دو وزیر و سه وزیر راه حلی ندارند حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد — به زبان › حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد — به زبان › حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد — به زبان ساده در این مطلب، به روش حل مساله وزیر با الگوریتم پس گرد پرداخته میشود همچنین، کدهای پیادهسازی روش مذکور در زبانهای الگوریتم یا عقبگرد به همراه مثال و تمرین › › الگوریتمالگوریتم یا عقبگرد به همراه مثال و تمرین › › الگوریتم مسئله ی یکی از مسئله های خیلی جالب که با الگوریتم عقبگرد یا حل می شود مسئله ی وزیر یا ملکه است همانطور که می دانید، در بازی شطرنج ملکه می تواند به هر تعداد خانه در ستون حل مسئلهی وزیر با استفاده از پایتون صفر تا قهرمان › › حل مسئلهی وزیر با استفاده از پایتون صفر تا قهرمان › › · مقدار میتواند برار با هر عدد طبیعی به غیر از ۲ و ۳ باشد ما در اینجا برای حل این مسئله از روش عقبگرد استفاده میکنیم راههای دیگری نیز برای حل مسئلهی وزیر وجود دارد، اما به دلیل اینکه معمای هشت وزیر الگوریتمهای حل معمای هشت وزیر وزیر یا › معمایهشتوزیرمعمای هشت وزیر الگوریتمهای حل معمای هشت وزیر وزیر یا › معمایهشتوزیر · در حالت کلی به جای عدد از عدد طبیعی استفاده شده و مسئله به ازای هر بزرگتر یا مساوی مورد بررسی قرار میگیرد به این ترتیب، هدف مسئله چیدن مهره وزیر در یک صفحه شطرنج با ابعاد × × است حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک › حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک › حل مسئله ان وزیر با استفاده از الگوریتم ژنتیک در این ویدئو ابتدا در مورد ریاضیدانی که معمای ۱۵۰ ساله شطرنج را حل کرد زومیت › › ریاضیدانی که معمای ۱۵۰ ساله شطرنج را حل کرد زومیت › › ریاضیدانی به نام مایکل سیمکین صحیحترین راهحل را برای مسئله شطرنج ۱۵۰ ساله وزیر در صفحه شطرنجی به ابعاد در به دست آورد ×
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید